Rotorua, 25 nov.

25 november 2022 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Vandaag een lange reisdag voor de boeg. Vanuit het noorden van NZ rijden we weer zuidwaarts naar Rotorua. Stad van de geisers en de warmwater bronnen. Op een koffiestop, een lunchpauze en een sanitaire stop na is het alleen maar in de bus zitten. De laatste stop in Tirau gebruik ik om snel wat foto's te maken. In Tirau staat een grote golfplaten fabriek en dat wordt in het dorpje benadrukt door kunstwerken, objecten en gebouwen van golfplaten. Leuk en grappig om te zien. Dat zijn dus ook de enige fotos van vandaag.

Na ruim 9 uur reizen komen  we in Rotorua aan. Maar voordat we ons in onze motelkamer kunnen settelen moeten er eerst nog boodschappen worden gedaan en is het bijna een uur zoeken naar een pinautomaat. Om19.45 uur komen we dan eindelijk aan bij het motel. Pffff... helemaal gaar en dizzy van het geschommel in de bus. Nog snel met z'n allen fish & chips eten (het is vrijdag) en dan op bed vallen en hopelijk straks lekker slapen. Morgen weer een dag!