Whitianga 12 nov.

12 november 2022 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen op tijd opgestaan voor een lang weekend naar Whitianga, waar we mogen logeren in het vakantiehuis van een vriendin van Wilma. Whitianga ligt op een mooie plek aan zee. We maken onderweg een tussenstop bij Cathedral Cove, een hotspot plek met een prachtig uitzicht over een blauwe zee en een grot waar bij vloed het water doorheen stroomt. Bekijk de foto's maar (jaloersmakend en strak blauw!) Daarna nog een stop bij Hot Water Beach waar hete ondergrondse bronnen zorgen voor loei-hete plekken op het strand. Even je voeten ingraven en dan snel afkoelen in zee. (Zie bijgevoegde video) Ook weer een bijzondere ervaring.

En nu genieten van het vakantiehuis en omgeving van Whitianga. Het is heerlijk weer om even bij te bruinen.

1. Gonnie:
    12 november 2022
    Mooi Christa. Ik herken de foto's van Piene uit 2015. Zo super mooi. Ik heb ze destijds in mijn eigen naslagwerk verwerkt ter herinnering voor Piene.
    Leuk jou blogs. Het 'n is nu za.morgen 5.37 uur. Ik moet zo gaan werken. Maar eerst ff kijken wat Christa gepost heeft.
    Fijn weekend samen.
  2. Marijan:
    12 november 2022
    Wat heerlijk. Samen met Wilma er op uit. Een prachtig logeeradres bij de vriendin van Wilma. Wij waren er ook. Geniet van de prachtige zonsondergang op het terras.