Wanaka, 7 dec.

7 december 2022 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Wow....wat een heerlijke dag vandaag! Geen busreis, blauwe lucht, zon en een schitterend blauw meer voor de deur. Ik voel me ook weer een stuk beter na een paar hoest - nies - snot dagen. Tijd om weer eens zelf wat te ondernemen. Ik ga een mooie wandeling langs het meer maken. De kleuren zijn intens en langs het meer staat van alles in bloei. Ik zie mooie doorkijkjes en details die je vanuit de bus niet ziet. Hier wordt ik zo gelukkig van! Na een wandeling van zo'n 4 uur ben ik weer terug bij het motel. De groep gaat met een 4wd op excursie de bergen in. Maar ik heb hier niet voor het geboekt. Even geen gehobbel en gebobbell voor mij. Ik trek mijn badpak aan, neem een handdoek en wat lekkers mee en installeer me op het strandje bij het meer. Nu heb ik de kans om te zwemmen en ik heb het badpak niet voor niets meegenomen. De eerste keer moet ik even door de kou van het water heen, maar de 2e en 3e keer duik ik er zo in. Heerlijk is het water en super schoon. Vanaf het strandje is er vanalles te kijken en ik geniet van een relaxte middag in de zon. Het voelt weer even echt als vakantie haha.

1. Ans:
    7 december 2022
    Lekker je eigen plan trekken. Herkenbaar! Geniet nog van je laatste week.