Paihia, 23 nov.

23 november 2022 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Na weer een onrustige nacht (noodweer, glasbakken die snachts worden opgehaald en bouwvakkers die om 04.30 uur beginnen) is het heerlijk om ons low-low-budget hotel achter te laten. Op naar het noorden naar de Bay of Islands. Een rit van 5 uur met een tussenstop bij Parry Kauri Park voor een korte wandeling. Om 13.00 uur komen we aan in Paihia Bay of Islands en ligt de boot al klaar voor een sightseeing tour door de schitterende baai. Op een van de eilanden is er gelegenheid voor het maken van een wandeling met werkelijk een prachtig uitzicht. Wat is het hier mooi! (zie video). Omdat het erg hard waait besluit ik om niet verder met de boot de open zee op te gaan maar lekker op het eiland van het zonnetje te genieten.

De komende 2 nachten verblijven we in een mooi motel met zicht op zee en dit keer ruime kamers en ruimte om lekker te zitten en om zelf eten klaar te maken. Met kamergenoot Moniek ga ik boodschappen doen en eten we samen op onze kamer. Fijn dat ik aan Moniek een fijne kamergenoot heb. Het klikt goed en we geven elkaar de ruimte. Dus dat is prima. Genoten van een mooie dag op het water en weer lekker in de mooie Nieuw Zeelandse natuur!

1. Wilma:
    geweldig mooi Christa!!
  2. Elly Keijsers:
    23 november 2022
    Zo te zien heb je al een aardig kleurtje opgelopen. Bedankt voor de mooie foto's.
  3. Fred:
    23 november 2022
    Ja Christa, na zo'n 4-sterren verblijf bij Wilma is het even wennen 😁.
  4. Gonnie:
    23 november 2022
    Fijn dat je een fijne kamergenote hebt.
    En wat een mooie natuurfoto's en video. Je zou niet zeggen dat het soms noodweer is/was.