Overstap Dubai

5 november 2022 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Na een comfortabele en relaxte vlucht volgens planning geland op Dubai. Hier heb ik een overstap van 8 uur. In het vliegtuig een heerlijke curry gegeten en het cabine personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik zag best tegen de lange vlucht op maar ik had me geen zorgen hoeven maken.

Nu een paar uur op Dubai Airport overbruggen en dan om 08,20 uur de vlucht naar Auckland. Maar genoeg te kijken hier. Hoewel het middernacht is, is hier een en al bedrijvigheid.

Wordt vervolgd in NZ!

1. Gonnie:
    6 november 2022
    Fijn om te lezen. Veilige en rustige doorvlucht!!
  2. Elly Keijsers:
    Goed dat je geen oponthoud hebt gehad in Schiphol en dat de vlucht goed is verlopen. Fijn verblijf in Dubai en rustige vervolgvlucht straks.
  3. Wilma:
    6 november 2022
    hoera, je bent er bijna!!!! en fijn dat alles goed verlopen is voor het eerste gedeelte!
  4. Ans:
    Ik volg je via Flight radar. Zie dat je lekker op schema ligt. Hoop dat je een paar uurtjes kunt slapen zodat je fris in NZ aankomt.
  5. Johan:
    7 november 2022
    "Eindelijke" naar Auckland. Veel plezier in NZ.