Matamata, 20 nov.

20 november 2022 - Matamata, Nieuw-Zeeland

Vandaag de laatste dag bij Wilma. We hebben bewust niks gepland. Rustig aan opgestaan en met de honden naar het " uitlaat-park" gelopen. Koffie/thee gedronken in het dorp, want dat kan het beste in de ochtend en weer thuis nog lekker buiten zitten lezen. En natuurlijk de voorbereidingen getroffen voor het vertrek morgen. Alles zit weer schoon gewassen in het koffer. Lekker  fris en klaar voor gebruik voor de volgende trip.

Morgen vertrekt de bus naar Auckland om 08.35 uur vanuit Matamata. Ik moet een kwartier van tevoren aanwezig zijn. Dus dat betekent vroeg uit de veren om nog 1 keer met de honden te wandelen. Wilma brengt me naar het busstation en dan is het afscheid nemen.

Lieve Wilma, dankjewel voor de mooie tijd die we samen hebben doorgebracht. Ik heb genoten van je gastvrijheid, je mooie huis, de prachtige uitstapjes, je lieve dieren, maar vooral om jou te zien in je eigen omgeving. Fijn om je happy te zien met al die lieve mensen om je heen. Ik ga je missen.... maar ook alle belevingen in jouw mooie thuisland. Liefs, en hopelijk gauw weer tot ziens ❤️