Matamata, 20 nov.

20 november 2022 - Matamata, Nieuw-Zeeland

Vandaag de laatste dag bij Wilma. We hebben bewust niks gepland. Rustig aan opgestaan en met de honden naar het " uitlaat-park" gelopen. Koffie/thee gedronken in het dorp, want dat kan het beste in de ochtend en weer thuis nog lekker buiten zitten lezen. En natuurlijk de voorbereidingen getroffen voor het vertrek morgen. Alles zit weer schoon gewassen in het koffer. Lekker  fris en klaar voor gebruik voor de volgende trip.

Morgen vertrekt de bus naar Auckland om 08.35 uur vanuit Matamata. Ik moet een kwartier van tevoren aanwezig zijn. Dus dat betekent vroeg uit de veren om nog 1 keer met de honden te wandelen. Wilma brengt me naar het busstation en dan is het afscheid nemen.

Lieve Wilma, dankjewel voor de mooie tijd die we samen hebben doorgebracht. Ik heb genoten van je gastvrijheid, je mooie huis, de prachtige uitstapjes, je lieve dieren, maar vooral om jou te zien in je eigen omgeving. Fijn om je happy te zien met al die lieve mensen om je heen. Ik ga je missen.... maar ook alle belevingen in jouw mooie thuisland. Liefs, en hopelijk gauw weer tot ziens ❤️

1. Wilma:
    20 november 2022
    boohoo.. ik wil niet dat je verder gaat reizen.. je mag best hier blijven hoor Christa!! Ik heb er geweldig van genoten dat je hier bij mij bent geweest- ik zal je heel erg missen!! Ik wens je een super fijne rest van een vakantie en ik kijk er naar uit om de volgende avonturen te volgen via je blog; ben beniewd of er ook zo'n spannende bij komt als onze (gemakkelijke..uhm, niet dus......) bush track in Mount Te Aroha...oops....
    liefs en knuffels,
    Wilma xoxoxo
  2. Ans:
    20 november 2022
    Hoi Christa en Wilma tijd gaat snel als het gezellig is. Wat fijn dat jullie er van genoten hebben en veel gezien en gedaan. Christa geniet van de verdere reis en we kijken uit naar je verhalen. En Wilma groetjes oet
    Hôrs
  3. Marjo:
    20 november 2022
    Wat een geweldige tijd hebben jullie samen gehad Christa en Wilma!
    Daar zullen jullie beiden nog vaak aan terugdenken.
    En nu òp naar het volgende avontuur Christa!