1e dag NZ

8 november 2022 - Matamata, Nieuw-Zeeland

Gisteren door Wilma van het vliegveld opgehaald en naar haar huis in Matamata gereden. Doordat ik niet/nauwelijks heb geslapen ben ik behoorlijk groggy, dus vroeg het bed ingedoken. Heerlijk geslapen en vanmorgen weer fit als een hoentje. Grappig hoe vertrouwd het contact tussen Wilma en mij is, ook al hebben we elkaar al zo lang niet gezien. We kletsen er lustig (in het dialect) op los! Heerlijk om hier te zijn.

Vandaag even rustig de boel verkennen en vanmiddag een tour op de fiets door Matamata en omgeving. Ik ben gewoon in NZ!

1. Ans:
    7 november 2022
    Ha zus, fijn om jullie zo gelukkig samen te zien. Ga lekker samen genieten en blijf verhalen en foto's sturen zodat we met jullie mee kunnen genieten.
  2. Gonnie:
    8 november 2022
    Heel fijn dat je een goede reis hebt gehad. En nu... lekker genieten samen!!
    Zo fijn dat ik mee mag genieten.
  3. Marjo:
    9 november 2022
    Wat ontzettend fijn om jouw enthousiaste verhalen te lezen. En wat bijzonder dat je verblijf bij Wilma zo vertrouwd voelt. Duidelijk dat jullie elkaar nooit “los hebben gelaten “ . Super fijn. Geniet er samen van.